05.07.2015

Oficjalnie wracam

Oficjalnie wracam na All of the lights!
Wiem, że w ostatnim czasie byłam mało zdecydowana w tej kwestii, ale moje życie gwałtownie się pozmieniało. W związku z czym postanowiłam, że zmienię też całą resztę. Łącznie z opowiadaniem. Możecie wziąć w zapomnienie tamte rozdziały. Przez ten czas narodził się we mnie kompletnie nowy pomysł na kontynuację, przez co będę musiała praktycznie wszystko pozmieniać od pierwszego rozdziału.
Przepraszam jeżeli to trochę wam zamąci w głowie i będziecie mieszać wersje, ale mam skromne przeczucie, że ta będzie lepsza :)
Zastanawiam się też nad nowym szablonem, ale mi one średnio wychodzą, więc będę musiała się kimś wspomóc.
Jeszcze raz bardzo przepraszam i do kolejnego rozdziału.
Ps Zamierzam dodawać rozdziały także na Wattpadzie, ale o wszystkim poinformuję was w trakcie.

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa bardzo czy stworzysz coś nowego czy połączysz to wszystko z nową historią, bo chyba nie określiłaś jasno dlatego jestem ciekawa, chociaż powiedziałeś że tamte rozdziały możemy zapomnieć, jeju z jednej strony się ciesze że będzie coś nowego bo dawno nie mogłam znależć niczego dobrego ale z drugiej przykro ze tamto zostawiasz no ale cóż, ja też byłam w takich sytuacjach, zobaczymy. Czekam i trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję <3
Jeżeli przychodzisz ze spamem, zostaw link, czy cokolwiek w zakładce SPAM.